BEDENİNİZ SİZE NASIL KATKI OLABİLİR?

Bu sefer sizlerle Haziran ayında Access 3 Günlük Beden Prosesleri Sınıfına katıldığım sevgili Dr. Andrew Gardella'nın yazısını paylaşmak istiyorum. Keyifli okumalar...

*******


Bedeniniz size nasıl katkı olabilir? İşte soru bu, soruyor musunuz?
 
Siz bedeninizi, size bedenlenmenin ve etrafınızdaki bütün enerjilerin farkındalığını vermesi için tasarladınız. Ona ne bildiğini soruyor musunuz? O neyin farkında? Hangi katkıyı olabilir?


Ne demek istiyorum? Bedeniniz bir şeyler biliyor, o farkında. Onun olduğu ve size verebileceği bilgiyi alıp kullanıyor musunuz? Bedeniniz aradığınız sonuçları yaratmanız ve arzu ettiğiniz şey her neyse yaratımına katkı olmak için ne gerekeceğini biliyor ama sormak zorundasınız.


Benim en sevdiğim örnek, bedenime bir şeyleri nerede bıraktığımı göstermesini istemektir. Sıklıkla anahtarlarımı, telefonumu ve cüzdanımı kaybederim. O yüzden sadece bedenime, bana nerede olduklarını göstermesi için sorarım. Ve çoğunlukla dalgın bir şekilde olduklara yere doğru yürürüm.


Ve bedeniniz aynı zamanda para yaratmanız için işinize de katkı olabilir, çünkü siz varlık olarak paraya ihtiyaç duyar mısınız? Hayır ama bedeniniz duyar mı? Evet. Yemek için, kıyafetler için, evler için ve bedeninizin istediği güzel şeyler için. Bedeninizin istediği bu şeyler için ona ne istediğini soruyor musunuz? Ya da neden hoşlanacağını ve onun ve sizin istediğiniz şeyler için neyin para yaratacağıyla ilgili ne bildiğini?


O zaman bedeninize sorun. Bedenim, eğer bunu alırsak bize para kazandıracak mı? Bedenim, eğer bunu seçersek bize para kazandıracak mı? Ve ben, bedenimden evet cevabı aldığım şeyleri seçerim.


Bedenime sorup bilgi almakla ilgili öğrendiğim şey, bedenimi dinleyerek seçtiğim şeylerin kolay olduğu. Ben ona hangi uçağı seçeceğimi soruyorum ve her zaman işe yarıyor. Ona hangi otel, motelde kalmak isterim diye soruyorum ve hepsi harika oluyor. Nerede yemek yemek ister diye soruyorum ve yiyecekler muhteşem oluyor. Hangi kıyafetleri alayım diye soruyorum ve bedenimin ne kadar iyi göründüğü ya da kıyafetlerimin ne kadar güzel olduğu hakkında iltifatlar alıyorum. Ve bu arada bunların hiçbiri bana mantıklı gelmiyor. Bunları planlamıyorum. Sadece soruyorum ve bedenimden gelen evetlerle ilerliyorum ve harika şeyler kolaylıkla açığa çıkıyor. Oh kahretsin...

Çeviri: Tuğba Oksal


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder