Yaratım için 5 Kolay Adım

Yaratım nedir? Bu sizing SORmanızın gerçekleşmesidir arkadaşım!

Şimdi ya eğer bu hayal edebileceğimizden de çok, çok, çok, çok, çok daha fazla kolaylıkla olabilseydi?

Bakın, pek çok kişiye, kendileri ve başkalarının beklentileri, yargıları ve projeksiyonlarına göre sürekli rota düzeltmesi yaparak yaratmak öğretildi. Bu çok fazla iş gerektirir!  

İşte kolay yaratım için beş farklı adım!


İzin verin tekrar edeyim!

1.      Arzu ettiğiniz şey için SORun.
2.      Bunun açığa çıkması için gereken enerjiyi ve alanı algılayın. Ve sonra bunun zevkine varın!
3.      Bunun açığa çıkması için ne gerekiyorsa değiştirmeyi taahhüt ederek Evrenden yardım isteyin.
4.      Tüm bakış açıları sorduğunuz şeye sahip olmanızın önünde belirmeye başladığında siz mevcut ve uyanık olun...
5.      Bütün o bakış açılarını değiştirmek için lanet araçları kullanın ki değişiklikler gelebilsin.

Eğer yaratım için bu beş adımı kullanmaya başlarsanız siz, a) FARKINDALIĞA dayalı olarak rota düzeltmesi yapacaksınız ve b) yaratım sadece sizin alıp kabul ettiğiniz bir şey olacak.

Sadece söyleyeyim dedim!

Dain

Not: Videoda bahsettiğim SOR tele konferansı 27 Temmuz’da başlıyor. Buradan daha fazlasına ulaşabilirsiniz: http://drdainheer.com/ask

Çeviri: Tuğba Oksal


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder